Postcrossing macht gute Laune!

Postcrossing macht nicht nur gute Laune, sondern man lernt sehr nette Menschen kennen, und über andere Länder und Kontinente lernt man auch eine ganze Menge Interessantes.

Postcrossing brings a good mood!

Postcrossing brings not only a good mood, you also meet a lot of very nice people and about countries and continents, you also learn a lot of interesting things.


Donnerstag, 4. März 2010

Eine neue Postkarte aus Belarus / A new postcard from Belarus

Heute wurde ich mit dieser schönen Postkarte aus Belarus überrascht. Roma aus Minsk hat sie geschrieben. Er ist sehr verliebt in seine wunderschöne Frau und arbeitet als Ermittler bei der Polizei. Die Karte zeigt das Schloss von Mir, ca. 100-150 km entfernt von Minsk.
Today I was surprised with this beautiful postcard from Belarus. Roma from Minsk wrote it. He loves his beautiful wife and works as a police investigator. The Postcard shows the Castle of Mir, about 100-150 km away from Minsk.
Nora :-))

Kommentare:

Tanja`s Allerlei hat gesagt…

Ein frohes neues Jahr wünsche ich Dir :o)

Master hat gesagt…

Dear friend!
Hello from Pakistan!
I hope that you are fine and happy.

You have nice postcards and great writing too.

I am a collector from Pakistan. I collect stamps, FDCs, postcards, phonecards, coins and bank notes.

At present I am working on a UNESCO Postcards Project to collect postcards of all UNESCO World Heritage Sites from around the globe. Can you help me in this regard?? Or anyone else????

You can see my hobby blogs at: My Stamps/ Covers Collection and My Cool Postcards

I would also love to exchange blog links if possible. You can add mine and leave me a comment on my blog.
Best Regards
Cheema

lilo hat gesagt…

This place very beautiful! This lock very old! It is said that in him there are reductions!

Marklaro hat gesagt…

Hi! This is a very nice card. I also like to collect postcard from all over the world and Castles and Bridges are one of my favourites cards.
Please take a look at mine blog too: marklaropostcards

Kommentar veröffentlichen

Mit dem Urteil vom 12. Mai 1998 - 312 0 85/98 - Haftung für Links - hat das Landgericht Hamburg entschieden, dass man durch die Anbringung eines Links die Inhalte der gelinkten Seite ggf. mit zu verantworten hat. Dies kann nur dadurch verhindert werden, dass man sich ausdrücklich von diesen Inhalten distanziert.
Hiermit erkläre ich ausdrücklich, dass ich mich von allen Inhalten der von mir gelinkten Seiten distanziere. Meine Erklärung gilt für alle in meinem Blog eingefügten Links.